Feeling good

Nu har jag gympat klart mig. jag ägde golvet...passet sitter så bra att ajg skulle kunna köra de i sömnen :)
har fått i mig de goda käket också (som vi åt igår) så nu är jag glad och lycklig!
Ska snart titta lite på tv och sedan börja kolla igenom geografin....så man har lite koll i alla fall! Slutspurten nu...
....9 veckor kvar till sommarlovet, och många av dem är kortisveckor, temadagar, och nån studiedag också! Så de är bara att köra!

Nån som vill köpa ett par vita tygskor från hm för för 100 kr?...de väldigt lite använda och i st 38 från hm. Hojta till i sånna fall, eller hör av er om ni vill se hur de ser ut! jag får så ont i fötterna av dem, mina fötter är lite kräsna nämligen, men jag har hört andra som tycker de funkar fint :)

/M

Kommentarer
Postat av: I.

jag får också sjuuukt ont av mina!!! GALET



Folk fattar inte hur jag kan gå i klackar hela tiden men det gör ju svinont att gå utan :p haha

2009-04-12 @ 20:29:07
URL: http://idaagillegard.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0