Godis-chock

Sitter och kikar lite på robinsson och pratar med en av mina favoriter malin..mallanballan Eriksson. Snygg & rar tjej.

Tror jag skulle kunna rulla fram.....i eftermiddags bröt jag mitt godisförbd med en massa choklad, naturgodis, lösvikt och finare praliner från Anneli K.....och jag fick helt seriöst en chock....var tvungen att ja gå ut och röra på mig....typsikt mig att trycka :) men de var gott. Och promenaden var superhärlig...jag och mamma var nog ute i över i en timma, och vi hittade både blåsippor och vitsippor. I påskpresent fick jag även en liten bok...som jag ska försöka börja läsa i.
Resten av kvällen blir nog lugn och skön...ska läsa klart de ynka sidor som återstår i engelskaboken (som jag kämpar), sen ta ett bad....och ladda för mogondagen som ska spenderas på klippor med sol & plugg!! Hur underbart som helst...brun tjej lär jag bli :)

Nu började robinsson igen! Bilder kmr starx!

Gullgull!

Kommentarer
Postat av: malin

love

2009-04-11 @ 20:33:20
URL: http://dontshednotears.blogg.se/
Postat av: Sara

Moaaaa! GODIS! Jag vill ha godis- och filmkväll med dej! Glöm blodgrape.

2009-04-13 @ 19:15:45
Postat av: malin

tois, jag blir så glad av dina kommentarer!

synd att du inte tog något bad sen, för jag gjorde dt dagen efter bara för att jag blev så sugen när du pratade om dt. dt var superskönt ska du veta :)

jag mår väl helt ok, men dt är extremt (EXTREMT!!!) stressigt nu. vilket är väldigt synd i vårsolen :(

puss på dig min fina tjej!

2009-04-14 @ 16:42:42
URL: http://dontshednotears.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0