Godmorgon!

Äntligen fredag!! Fredagsstämning!

Jag sitter i skolan och väntar på min första lektion...min lärare är lite sen som vanligt. Men nu kom han!
Det gick bra att jobba igår, var rätt skoj faktsikt! Idag kör jag igen mellan 15-19.30 fast på Ekeby...när jag kommer hem väntar en köttfärspaj hemma på Ulleråkersv.....made by mama! Sweetpotatopaj!

Och då...när jag äter den, då tar jag helg, har nästan inget planerat, bara lite smått....blir nog lite stran, fika, träning och vila....kompisar osv. Lugn och skön helg!

Happyhappy ha en underbar fredag! Må bra och va glá // Moa

Kommentarer
Postat av: Maria

Hoppas pajen smakade grymt! Puss bästis!

2009-04-17 @ 21:30:24
URL: http://mariakallman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0