HAHAHA

Så var de gjort då... like old good and happy times. Miss it so badly some days!

Idag efter skolan som var grymt produktiv med sex lektioner varav en då vi skrev historiauppsats om en bok i 1,5 timme. OCH varav ett prov ajg fick tillbaka i erik&livfrågor, eller jag menar etik&livsfrågor, och jag fick mvg, ett stort mvh och det känns så jävla bra såhär i slutet av terminen!

Men tillbaka till ämnet, efter skolan som var slut vid halv fem så cyklade ajg ner på stan ihop med Maria, men spatserade runt, de gjorde jag själv. Hinner inte visa vad de blev men kan berätta så får ni kanske se bild imorgon!

Ett grönt mango-té från Indiska.
En gammelrosa tish eller kanske blus från Indiska.
En Casio klocka i herrmodell från Ur&pen
En svart kudde från House hold (40 % på hela butiken)

Åh va shopping är roligt!!
Nu ska jag duscha av mig lite, sen hoppa i säng för att läsa lite i min bok " som jag vill vara" av eva von bredow.
Godnatt och få inte fnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0