Hello

Tjabbatjenahallå!

Hemkommen nu, fint väder när jag cyklade hem, och framför allt ljust ute! Har varit en rätt bra dag, men de är framförallt skönt nu att äntligen kunna koppla av och njuta av helgen! Underbart härligt! Ska kika på programet "Berg flyttar in", hon flyttar in till han modellen Markus nått..schenkenberg (?) sen ska jag fortsätta läsa i mina bok som jag fastnat i....kanske lägger mig i badet också med en liten badkula, får se litegrann! (måste göra slut på alla badkulor man fick mellan årskurs fyran-sexan)

Mammas tacoköttfärspaj satt som en smäck efter 4.5 timmes jobb!

Hörs i helgen! Updaterar nog lite vad jag har för mig!
Puss&Kram



Powerwalk-looken, synd att man inte kan glida runt i gryningsolen i någon av New Yorks parker, utan får nöja sig med stadsparken längst uppsalaån....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0