Herrefydundran

Yoo booyzen and girllls!!

Guud va jag vart igång idag, utan att ha varken jobbat, tränat eller pluggat...så vad har jag gjort?

Jo, 09.00 var de uppstigning....för klockan 11 skulle jag och mamma ta bussen till Ikea igen, var där igår också och shoppa lite. men idag skulle vi ta bussen så vi fick med oss en matta och lite glas, rätt svårt att cykla med en 2-3 meter lång matta på pakethållaren liksom. Så där var vi, och eftersom jag ÄLKSAR inredning så blir jag lätt stående vid mångamånga ställen. Kök, Badrum och sovrum e favoriterna!! Shit va ajg kmr blir ikea-nörd när jag flyttar från mitt hem...flyttar hemifårn kan man också säga. Efter Ikea och en rätt lång bussfärd, vi rpkade nämligen sätta oss påväg mot bergsbrunna, så vi fick åka ett varv för att sedan åka tillbaks till ikea och SEN till stan (45 minuter tog de), men haha mer buss för pengarna liksom :) Jag hoppade av vid stan och träffade sötaste Christina Pearson som bor i Madrid nu...vi kollade löparskor till mig och fikade på Wayne´s coffee! Blev en gudomlig latte för oss båda och en massa catch up-snack! Ska bli så kul när hon är hemma för alltid sen i juni!!

Nu är jag hemma i alla fall, har vart ute från elva till fyra...och man blir ju lite trött av de.
Ska packa lite saker till pappa om ett tag, sen äta söndagsmiddag med min mamma och bror som är på besök :)
Åker till pappa ikväll och är där i två veckor nu!

Pussochkram på er! Hoppas er helg har vart bra!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0