Inspiration!

18- festen igår var trevligare än på länge...hängde mycket med mitt gull Sara, vi skarttade väl ikapp kan man säga. Sen böts de en hel del ord med Marjo, Bella, cissi linnéa...ja "alla var ju där"...(:
Idag har jag sprungit till jobbet, hämtat cykeln som blev kvar sen igår, sen ätit lördagsfrukost med mamma...övningskört, lärt mig starta och stanna rätt bra. NU engelskaboksläsning i solen....med solbrillor, linne, uppvikta jeans och vita tygskor :)

13-18 jobb!
19 - Middag här hemma.

Jag mår bra nu, solen ger mig energi och ja...pengarna rullar in som de ska nu!
Jag träffade en tjej imorse under löpningen, hon gjorde mig glad, vi ska ses på lovet!

(ikväll får ni nog lite bilder, på looken igår bland annat)
Älskar er sötnosisar!

Kommentarer
Postat av: malin

LOOOONDOON, moa london!

vi ska skapa minnen tillsammans du och jag, och alla de allra finaste tjejerna!

idag är jag glad, och jag hoppas att du också är dt. men frågan är, hur kan man inte vara glad när man får vakna av att solen lyser in genom gardinerna? åh, puss på dig tois. LOVE

2009-04-04 @ 12:10:52
URL: http://dontshednotears.blogg.se/
Postat av: Sara

superskoj moa-häng i fredags asså! Men imorn ses vi på en fotorunda va? Höras vid 12?

2009-04-05 @ 17:10:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0