Jobbet

Idag har jag jobbat sjukt länge. mellan 10.30 till 18.45.....Och det var inga pass förrän 16...så ni kan ju tänka er "vilket liv" not...de var under dagen. jag kunde till och med läsa lite i min engelskabok, skriva upp viktiga saker i min kalender, putsa bänkarna, sortera papper osv... jag öppnade till och med själv, kändes stort att ha hela makten över hela F&S-Ekeby :)

Hör just nu att uppsala basket åkte ut, de som jobbat så hårt hela säsongen, trisst.

Imorgon ska jag fira påskafton. På förmiddagen ska ajg och mamma ner och handla lite mat + chokladpraliner från Anneli K, jag ska äta CHOKLAD, inte nog med praliner...jag ska även försöka mig på att baka en kladdkaka till efterrätt. Känn på den! Fiifän va gott!'
Till påsklunch ska vi äta nudelthaisallad ,med lime,honung, chili och annat sweet. till nudlisarna ska vi ha laxspett med sesamfrön.....till förätt löjromsmacka med gravad lax och ägg med svart kaviar. Vilken lunch :) Kör ni enligt tradition "tänk julmat" eller spårar ni ur som familjen Hals?

Jag har dessutom en liten fråga till er allihoppa, hur ska ajg fira min 18-årsdag, jag har lite ideér men om ni har någon ännu bättre så give it to me!

Nu ska jag sätta på badvatten och lägga mig och vila fötterna som lägga en ansiktsscrub..ååh.

Kram på er!

Kommentarer
Postat av: Moster Hals

Tack för den trevliga middagen hos mormor, det är trevligt när vi ses. Det är inte långt kvar tills vi syns igen (kul). Kram

2009-04-10 @ 21:28:23
Postat av: malin

men åh, du hade ju kunnat hinta lite om att du skulle hänga på mitt friskan så hade jag ju kunnat svänga förbi en stund.

och ang 18årsdagen, jag har ingen fantasi just nu men så länge jag får fira den med dig så har jag inga invändningar!

love

2009-04-10 @ 21:40:47
URL: http://dontshednotears.blogg.se/
Postat av: I.

lycka till med kladdisen gull! :D

2009-04-11 @ 00:41:47
URL: http://idaagillegard.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0