Löördag!

Nämen hej, va längesen! Sorry guys!

Idag har jag solat, ser man på va? Brun? njaa Brunare? japp :)
Sen var jah och klippte topparna lite hos frissan Tanja, de var välbehövligt, men ingen större förändring så att säga....efter klippningen cykla jag ner på stan (tar kanske 2 min) och så svängde jag in i lite affärer men blev trött och matt så jag cyklade hem....inte så roligt att gå själv heller, när alla gick två och två och åt glass. Fan va gott de såg ut!!
OM några minuter ska ajg äta, vi grillar fläskfilé, majskolvar...och lite sådär :) Mmm.
Sen ska ajg cykla ner på stan igen, möta upp fina Sara och Maria och så ska vi se showen "De visa spårar ur", jag är förväntansfull!
Efter de vet ja inte vad vi hittar på, kanske en kulglass längst ån? Ska hem tidigt i alla fall för imorgon jobbar jag mellan 9.30-16! De ni!
 
Tack gud för solen <3

Puss på er som läser min fina blogg!

Kommentarer
Postat av: Karolina

puss på dig med!!

2009-04-25 @ 23:20:00
Postat av: mie

BARA ETT TIPS



Sugen på att få gratis presentkort rätt ner i brevlådan på en valfri butik? Det finns en ny sida som är mycket lättare att samla ihop presentkort på, man behöver inte alls ha lika många poäng för att få hem presentkort som på övriga sådana sidor (till exempel gratisbio, gratisklader , gratismakeup, gratismode osv)



Passa på att bli medlem nu, sidan har knappt några medlemmar vilket gör det mycket lättare för dig att få flera presentkort.



Bli medlem här: http://www.freestreet.se/?r=87



2009-04-25 @ 23:24:28
URL: http://memie.blogg.se/
Postat av: Lill-Tove

Hallå, jag kan tyvärr inte komma på jympan idag. ;( Busstiderna passade inte riktigt och jag tror att pappa och jag går ikväll istället. Mu. Någon gång i framtiden SKA vi i alla fall träna tillsammans tycker jag! Puss så länge. <3

2009-04-26 @ 10:05:51
Postat av: Någon du känner väl.......

BLOGGA MER...................... :)

2009-04-26 @ 22:28:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0