Löparskor och packning

De som surrar i min lilla skalle.... är löpning och flytt till papps. Ni hittar honom här Snyggapappan.blogg.se.

Haha, om de ändå vore så väl! Vad skulle han skriva "idag har jag lämnat barnen, åkt med min jobbiga tonårdotter och köpt frön och nötter samt stekt köttbullar och lagat bilen. de har varit en bra dag, nu blir de biltidning och havrekuddar med mjölk....eller kanske lite makrill och sill. Hörs bloggen" Nej Ingen blogg för pappa inte :)

I alla fall så hittade ajg ett nytt system för min packning. Jag la fram allt jag ville ha med mig på sängen för att lättare se vad ajg behöver ha med mig, även fast ajg gjorde detta så blev de med en regäl avskalning 16 tishor/linnen/långärmade...men ajg ska bara vara där 14 dagar....jag får väl byta tröja två ggr nån dag om ajg ville att alla tröjor ska användas!

Mina skor jag köpte idag känns just nu väldigt bra, de blev ett par vita asics, som från en början kostade 999, men var nu nedsatte till 799, och så hade jag en check på 20%, så de hamnade till slut på 639 :-, fyndare är vad jag är! (nöööjd)

Nej nu blir de till att snacka lite med ludde, lyssna lite på musik, och sen kmr pappa vid åtta!

Kramiizzz!

Kommentarer
Postat av: Maria

HAHHA, snyggapappan.blogg.se jag trodde det nästna, höll på att söka på det, HAHA typsikt om din pappa skulle göra det, kan tänkta mig att han skulle kunna starta en blogg om sitt band eller sina bilar eller sin fläskfilé med potatisgratäng på fredagarna!!!

2009-04-20 @ 18:38:54
URL: http://mariakallman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0