Torsdag 2 April

Det är en ny dag. med nya upplevelser. Jag känner på riktigt bra humör!
var ute och ick halv nio, kan man få en bättre kick på dagens morgon? Jag införskaffae lite ekologisk fil...och traskade hem. laga frukost. Njör och läste den nya tidningen Opsala. Bar texter...läste bland annat om Lars och hans fru, som var narkomaner i deras tidigare liv, men som ny har startat upp de retroliknande fiket Joel´s. de vände hela deras liv, och just Lars har varit och föreläst på min gamla högstadieskola....jättebra. de jag kommer ihåg mest av föreläsningen är citatet " Du duger du  Du är ok! Vad du än gör eller hur du än är" <--- Fint. Just den inställningen är deras vision på fiket.

Snart ska jag sminka mig, ska ha ett tjockt lager foundation tror jag, kan bli snyggt! På mig har jag höga mörka cheep monday, och en liten kortare tish från carlings, gråfärgad med tryck.
Kan man inte bara få vara såhär glad och bekymmelselös resten av terminen? För de är så obeskrivligt härligt!
Nu ska jag cykla iväg till skolan....2 lektioner, sen ner på stan och stadskontoret!



Kommentarer
Postat av: Karolina

Otroligt härlig bild!



Miss ya!

2009-04-02 @ 12:29:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0