Vad är lycka för dig?

Läste imorse om ett intressant reportage angående vad är lycka för dig i en tidning. Svår fråga. Enligt mig är det lite allt möjligt som ökar ens livskvalite och lust till att leva och göra saker. de är nog en av de bästa sakerna jag vet.....att just känna lust inför saker och vilja göra dem, och gå in helhjärtat inför de. Utan lust, ingen ork och därmed ingen lycka i vad man gör.

Var ute på en morgonpromenad idag på 45 minuter...gick raskt och lätt och bar keps...sportigt som bara den :) I öronen spelades morgonpasset med p3. När jag kom tillbaka 8.45 så gjorde jag mig en superfrukost....super!
Idag ska jag plugga och sen ner på stan när de öppnar och kika på skor tror jag!

ha en bra dag hörrni! Vi hörs sökert senare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0