backstreet boys 4/12-09

Igår begav vi oss, jag och Maria till Hovet.
Biljetter som jag ringt in och vunnit på rix fm för någon månad sen, skulle äntligen komma till användning. Förväntningarna var kanska höga inombords, men vad man egentligen hade att förvanta sig var svårt att veta, då fan-perioden gått över för bra många år sedan.
Då jag var åtta drömde jag om bsb, ville känna dem, och framför allt höra dem live mer än något annat. Överst i skrivbordslådan hade jag min lilla "gömma". Klistermärken, alla singlar, skivor, handduk, armband osv....

Backstreet boys-hysterin då den var som värst.

20.30 började de hela.....men för att spola tillbaka tiden lite.
Vi slutar skolan vid fyra, cyklar ner på stan....köper med oss varsin italiensk pastasallad på Martinas (mittemot Cupido) - prova dem, sjukt goda! Äkta italenska råvaror.
Sen därefter går vi mot F&S för att hämta gratis öronproppar....och slutligen tar vi tåget in mot sthlm....
Väl framme sätter vi oss och äter salladen på stationen (burger king-personalen kikade lite fundersamt då vi åt sallad), mätta och belåtna åker t-banan mot hagsätra och följer strömmen MOT Hovet.

19.30, September sjunger, hon var bra...fartfylld med mycket enegi....hon slutar strax innan åtta, då de är en lång väntan till att självaste kingsen entrar scenen. Damn va bra dom var.
Under hela konserten är de som vedeoklipp som man får se vilket gör de hela till en lite mer sevärd show, att de dessutom dansar sig igenom hela konserten väääldigt synkat (boyband!) Utan att låta de minsta anfådda gör mig imponerad.
Klart värd kväll.

23.11 tåget hem....cykel från stan hem till Ulleråker, och däck rakt ner i sägen, vaknade tio och nu sitter jag här.
Härlig lördag! ledig. Mammas kompis Pia och min kompis Mikaela kommer på middagsbesök.

BILDER:







Puss på er! Stackars er som inte var där....:)


Kommentarer
Postat av: maria

så sjuuukt synkade asså! :D



(kul att man fick så mycket publicitet i bilderna, du vet att jag är glad för all publicitet jag får (conny))

2009-12-05 @ 21:53:45
Postat av: krisse

åh bästa spelningen ever var det!<3

2010-01-04 @ 19:00:12
URL: http://bikinipop.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0