Friday I´m in löööve

Tjenahej!

Igår efter att ajg skrivit sista inlägget gick de bara utför...jag tror jag gäspade 20 ggr under en halvtimma på Spykologin - och då är de mitt favoritämne.....jag kom hem och däckade i sängen med en förlamad arm (den kom alltså även för mig) och så steg febern...Min mamma är också sjuk, så vi satt inlindade i våra filtar och hade tv-kväll...bonde söker fru, paradise, kniven mot strupen samt generation FETT....heheh

Natten var hemsk...men nu är jag på bättringsvägen! Blir nog dock ingen skola idag, den ynka lektionen som jag har kan jag nog skippa, vi får se helt enkelt!

Ikväll kommer nog maja hit, jag tänkte överraska henne med att baka de årliga julmuffinsarna :)

Vad gör ni ikväll?
MALIN jag dör på dig...Thai vafaaaaaaaan jag är så avis att jag är svart. hehe

Kommentarer
Postat av: maria

neeeej :( stackars stackars mojs, kommer sakna dig i skolan. ska vi ses på söndag en stund?

2009-12-18 @ 11:36:42
Postat av: malin

waaaaaäääääää

2009-12-18 @ 16:31:19
URL: http://dontshednotears.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0