God morgon?

Hej på er solstrålar!

När jag vaknade imorse sken solen - lycka!
Igår blev en himla trevlig afton. Först jumpa (ryggen höll...typ), sen kom malin och  maria, glada som vanligt!
Bara några minuter senare droppade Erik in och Idol&Godis-kvällen kunde börja. Erik vann, bra tyckte vi!
För att citera Kompis-Erik  "han är ju given, vi kan byta kanal....de är inget snack om saken" haha...

Idag har jag gått en liten promenad, för att sedan övningsköra en sväng med min pappa och lillasyster Emma....när jag kom hem gjorde jag en god frukost och nu är jag på topp!



I eftermiddag blir de jobb på friskis, lite träning, luciatåg och julavslutning med fina vänner :)

Kramis!

(Deee är Idolspecial på Rix fm, högtalarna dunkar här i rummet)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0