Julavslutning!!

Hejpåer!

Nu är det jullov!! De kunde inte ha kommit lägligare.
Vi samlades först i klassen idag för att mysa lite så som bara vår klass kan, sedan gick vi ner till den riktiga avslutningen med sång, orkestrar och talet från Rektor Olle :) Som mest betsod utav en rolig dikt.

Jag skyndade mig ner på stan ihop med Tove efter allt stim&stoj...inhandlade strumbxor till julafton samt ett "toplack" för naglarna...kanske ska man fixa till till julröda naglar? jag tror det :)
Sen hämtade Larry upp mig och mamma och vi har nu varit och julhandlad på Ica inför jul...jag själv kommer att vara hos min far just på julafton, men lite julaktig mat hemma är alltid gott - iaf om de består utav favoriterna....blev en hel del tillslut, heheh :)

Nu vilar jag mig lite innan de är dax att ta sig ner mot stan igen, för en mysig fika med tjej-ligan! Önska varandra god jul osv...

Några fina från London




Stor snökram till er!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0