Reahysteri!

Hej Finisar!

Idag tog jag mig en välbehövd sövmorgon till 10, ack så skönt. Nästan förjudet.
Dagens plan var en stanrunda med Tove, kika lite på rean,andra gången för min del, och så skulle både uträtta lite ärenden.
Men gud så mycket folk de är som härjar, och billigt ska de vara. man blir ju helt slut, trots att jag kan tänka bort allt folk tar de ändå på krafterna. Hur som helst kom jag hem med lite smycken, en tröja och ett par lagade jeans som jag köpte för ett par dagar sen (klart man måste klaga om jag bara haft dem på mig i 1 timme!).

När vi gått ett tag och hinnit med en lunch på årummet, hämtade pappa upp mig och så körde jag lite bil. var en av de bästa gångerna fakstikt...lungt, mnujkt och välplanerat. Gud, då är de som bäst att köra!!

Nu ikväll har jag bara surfat, softat, kikat på inköpen och kollat lite hastigt på hollywoodfruar-repris. Någon middag orkade jag inte laga...blev lussebulla, choklapraliner, skumgranar och några knäckte nötter. Gött!

Ska nog kolla lite mer på tv snart, läsa lite i en bok...imorgon blir de jobb, core-bosu och övningskörning!

PUSS! (snart är året slut!!)



Två Finisar från förra årets nyårsfest!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0