Trött - empati

God afton - vilken uuunderbar dag!

Sovmorgon tills jag vaknande!
Det säger en hel del, visst gör det?

Efter att ha vaknat till och gjort lite morgonritualer så satte jag igång att städa..och städa, och städa liiite till!
Idag har nämnligen min fina skola Rosendalsgymnasiet en dag då vi samlar in pengar till Smip07a:s projekarbetet som gick mot Kenya (dit vi också åker om typ 2 månader!!! - skillanden är att vi åker till en ö och dom till en stad). Hur som helst så arbetar jag alltså med att göra fint hemma, och de tycker jag att det blivit! Både rensning, udanplockning, omstrukturering, dammsugning, och till sist torkning har jag lyckats utföra!

Ikväll har jag tagit ett extrapass på friskan 16.30-22, min gamla tid i våras! Ska bli kul faktsikt!

Kram&puss i Regn&rusk


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0