22.53 ZZzzzzZZ

Jobbet gick bra, precis som de ska, kompis de går braa nu pengarna rullar in som de ska nu....leéndet var på hela passet, och min nya friskis-hood värmde mig hela passet! Bra.

Det var en vacker lite småkylid dag, men fortfarande möjligt att bära upvikta jeans med linne och tygskor, skillanden var att man nu behövde ta med sig en liten skinnis över, är ni med mig?
Vi kikade på varandra, och tänkte precis likdant  "dedär ska säkert dit, nej va snygga dom är.....undra om de känner dom?"
Plöstligt stannar tåget och vi måste "evakueras" ut och byta till ett annat tåg, genom att klättra upp med hjälp utav en stege mitt på rälsen. Spännnade.....och i sånna situationer så blir det ju lätt att man byter några ord med de i samma vagn - sammhörigheten var ju enorm, och att vi dessutom för längesen hade listat ut att tjejerna som satt tvärsöver skulle till exakt samma plats exakt samma tid var inte konstigt, och det tryckte ju på ännu mera att "Vi måste ju säga nått till dem".
Efter första ordet så var väl snacket igång i 120 och gick i ett.
Efter den dagen, så chattade vi, pratade i telefon, sms:ade och allt vad man nu göt och det dröjde inte länge förrän vi betsämt oss för att slå våra kloka huvuden ihop och börja Teama. Lag MMP Med Lag SKI. Vi blev starkare än någonsin och hade roligt som aldrig förr. Vi slog klakackarna i taket och köttade och dansade och festade och hade de riktigt jävla bra.

Det var hallstahammar, det var sensommar, det var nya vänner, det var nya starka band. DE VAR FEST.



Frukten med: Check



Solbrillorna med: Check



Vi ser vad kvällens stad har att erbjuda: check



 Drama!!: Check



M&P va fina och bruna: Check



Glada: Check



Gladare: Check



En liten spegel: Check



Fest: Check



Sång....For you:  Check



Det var lite kallare än vanligt: Check



Sämre bilder: Check



Lite dålig bild från giget: Check



Tjenis med vakten: Check



Vi vart sugna på en fanbild: check



Trötta och slitna, men frukostsugna: Check



Nu tar man inga fler bildre: Check

Nu är klockan 00.00 och jag sover nästan känns de som. Det jag ville säga med det här inlägget var att det blir vad man gör det till, ett slitet ölhak kan även de blir en superkväll. Det är sällskapet omkring dig som är de viktiga. Det är aldrig fel att träffa nya vänner. Jag är otroligt glad att jag träffat er!

Kommentarer
Postat av: idaa

gud va glad jag blev att läsa det här inlägget.

JAG FICK VERKLIGEN FEEELING!!

saknart <33

2009-02-17 @ 23:54:29
URL: http://idaagillegard.blogg.se/
Postat av: kristina kittelsen

snyggt linne med låg rygg, i like

2009-02-18 @ 03:13:20
URL: http://kristinakittelsen.blogg.se/
Postat av: Saga

Åh MOA!!! =')

Jag började läsa och tyckte det var konstigt att du igår hade uppvikta jeans och linne med skinnjacka. sen när du skrev om tåget började jag fatta.....blev helt rörd här i skolan!



DU är så bra...VI är så bra tillsammans!

Ödet förde oss samman, vet att det låter klyschigt men det ÄR så.



Glad att jag har ER! saknar tiderna men bara för att "det" är slut behöver inte dte betyda att VÅRA SÅNNA TIDER är över. Tvärt om...snart blir ni 18 och då köttar vi! om lite mer än ett år är alla "befriade" från skolan och vi kan göra ALLT VI VILL!!!!



Saknar dig, ses sooon babe!

2009-02-18 @ 09:07:23
Postat av: Karolina

ÅH Moooojsan!

Jag blev så otroligt glad över detta inlägg. Den dagen då vi träffades för första gången kändes så bra. Det var så VI! Vi bara klickade. Minns att ni satt och kollade lite på oss när vi satt på Upptåget. Jag satt och funderade för mig själv och undrade vad ni ville då plötsligt Paula kollar på mig jätte konstigt och VIPS sååå satt vi alla tillsammans och kunde inte hålla käften! Otrolig känsla. Otroliga minnen på så kort tid. LOVE IT!



Jag är glad att gäng MMP och SKI träffades! Jag säger som Saga. Ödet! Helt klart. På löördag taggar vi! Utan Paula ännu en gång :(. Men kul ska vi ha!!!



Massa kärlek till dig darling (L)

2009-02-18 @ 21:20:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0