Bad day

Jag mår som ett litet as idag, sov sketadåligt och vaknade typ varnnantimme, var stressad och helt uppe i varv hela natten. Även fast det här är sista dagen innan lovet så pallar jag den liksom inte. När jag vaknade trodde jag helt seriöst att ajg var sjuk, så då tänkte jag sjukanmäla mig....men jag kände mig " för frisk för de" så då åkte jag till skolan....nu efter två lektioner mår jag dåligt igen. De som är lite sjukt är att Maria mår exakt likadant......vi funderar på att åka hem till mig å döö.............Låter skönt tycker vi. Bara rulla hem å skita i Idrotten,de lär ju inte vara läge för de om vi har ont i halsen, eller?

Typsikt mig och bli sjuk innan lov, då slappnar jag av och min hjärna ställer in sig på vila! Jag tror jag var sjuk innan förra påsklovet och sommarlovet fakstikt. Dää e standard!

Hej på er så länge!

Kommentarer
Postat av: Sara

men puss på dej din lilla snutt! Vi måste kramas hårt innan ni sticker hem för sen ses vi inte på en vecka!

2009-02-13 @ 10:50:38
URL: http://s91.blogg.se/
Postat av: Saga

Jag känner likadant! Har jätte ont i halsen...är hemma idag! Min brorsas görlfriend har samma, svinont i halsen!



Krya på er flicks!

2009-02-13 @ 10:50:40
Postat av: Maria

Det måste vara ett lättsmittligt virus vi har fått allihopa.....!

2009-02-13 @ 15:57:11
URL: http://mariakallman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0