Blogg-feeling!

Shit azzå vilken feeling jag har, vill blogga sönder er små läsare! Synd bara att de strax är dax att cykla iväg till jobbet!

Men i alla fall! I förmiddags var jag som sagt lite seg, gjorde inte så mycekt....men vid ett kom jag ut på en underbar liten tur, jag låter inte vintervändret knäcka min löpar-karriär! No way " Jag säger nej!". Så man får väl acceptera att man inte kan trycka ifrån med stegen ibland utan isället halkar lite snyggt här och där......de är säkert bra det med...för jobbigare blir det. På slutet sparng jag upp får en lång seg backe så fort jag bara kunde och fick verkligen kämpa med armarna....och när jag nådde toppen så var jag jäkligt nöjd, och kunde avsluta turen med nedvarvning och 50 utfallsteg. Skulle ni tycka det var konstigt att se en tjej göra utfallsteg? Folk kollar alltid väldigt märkligt på mig när jag gör det nämligen....

Till lunch-mat drog jag ihop en bulgusallad med olivolja och stekt majs med lite paprika....och så hade jag lax och broccoli till. Jag blir skönt mätt och det var gott med hemmlagat nu när jag vart ute på stan och ätit tre ggr på bara den här llla veckan som vart!



And this is my  look today!



Saga, jag tänker på dig, och ja, jag tog dessa byxor för att du gillar dem :)
Nej nu måste jag ruuusa!!

Pusspuss

Kommentarer
Postat av: Karolina

AAAH!! Älskar byxorna. Älskar outfiteeen! TUMME UPP

2009-02-19 @ 18:57:59
Postat av: Anonym

Jag är inte avis, verkligen inte. jätte skönt att jag inte är det. åh vad skönt det är.



(inte bra att ljuga för sig själv)



...JAG VILL HA DEM!!!!!!!!!

2009-02-19 @ 22:26:11
Postat av: Saga

...det var jag som skrev det där över ^^

2009-02-19 @ 22:26:37
Postat av: Martina:)

Mina byxor va?? haha

Niceiga;)

Mee like

2009-02-20 @ 10:09:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0