En härlig dag!

Hej på er!i

Vet ni vad jag gör?
Jo, jag sitter hemma hos maria och morgonmyser, dricker lite kaffe...läser tidnigen, kollar reppen på let´s dance, surfar osv. Väldigt skönt när man e lite krassliga som vi.

Idag ska vi nog fortsätta softa till de blir dags för mig att gå till yogan vid tre, och för Maria att åka till Ultuna och jobba. Jag håller ju att prova all träning nu, för att verkligen kunna svara på alla frågor som kommer när jag jobbar. Jag är taggad för lite meditation! Första gången jag provar Ki yogan faktiskt.
Ikväll vet jag inte riktigt vad jag hittar på om jag ska vara helt ärlig, kanske åker jag till pappa, eller får de bli imorgon. Hade tänkt övningsköra mycket den här veckan, nu när jag ändå är ledig.....för man vill ju ändå ha det där förannade körkortet.

Hoppas ni mår bra! Vi hörs ikväll!
Då kommer de lite bilder på nått spännade, kanske på mig eller kanske på maria....ojoj

NOSTALGI


Zantzantzanzanteeee!

Kommentarer
Postat av: Maria - svar

HAHAH, nej är det sant? Vad komiskt...

2009-02-15 @ 20:21:14
URL: http://mariakallman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0