:)

Yo girls and boys!

Gud va roligt, jag hade nästan dubbelt så många unika läsare igår utan nån speciell anledning.....kanske Idaas länkning ;) eller att jag komenterat runt lite. Ho knows?

Som sagt igår var jag på stan och traksade runt, hittade en luftig superskön tunika i en fin korallfärg, vill ha den till ett par ljusa slitna jeans, och mina converse i vår med skinnjacka! men de var lite väl dyr så ska vänta och tänka :) Sen spana jag lite på träningskläder också, det är dax att fylla med med ett par till sprinters! Som jag springer runt, eller okej.....det är alltid kul med nya kläder också. Men när jag vill ha mycket så handlar jag ingenting istället, det blir så många belsut som ska fattas så då skiterjagiii. Får organisera upp mina shoppingrundor genom att bara leta efter en kategroi nästa gång tror jag.

Idag har jag inte gjort någonting alls fakstikt egentligen, pluggat enspañol, porque soy un chica muy satisfecho, ahora! (därför är jag en myket nöjd tjej nu)
Resterande planer för dagen är att jag nu snart ska ut och springa längst ån, en liten daxtur liksom. Sen ska jag göra lax med bulgussallad. Ikväll blir det jobb 16.30-22....mellan 19-22 jobbar jag och maria ihop! Skitkul, sen åker hon hem till mig och slaggar. Mina syskon kommer hem från fjällen idag också, ska bli gosigt!

Jag hör av mig när jag får bloggfeeling!
Puss



Ida & Emma ( mina småsyskon) på hällen vid mitt sommarställe i Blekinge!

Kommentarer
Postat av: Saga

Jag gillar att jag har en korallfärgad skjorta, ljusa slutna jeans, vita Converese och skinnjacka på mig idag! xD helt seriöst så har jag det!



haha :P

2009-02-19 @ 13:40:22
Postat av: Maria

Perfekta barn på en häll i sommarvimmlet :)

2009-02-19 @ 13:55:00
URL: http://mariakallman.blogg.se/
Postat av: idaa

hihi blink blink

2009-02-20 @ 18:53:16
URL: http://idaagillegard.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0