Fredag&Lördag!

Hallå!

Fredag! 
Igår var en kanon-dag! Jag hade en härlig morgon med Maria, sedan gick vi en solig promenad ner på stan, jag käkade med min mamma, och Maria gick lite på stan. Efter min mamma-lunch så mötte jag upp maria + Mickis som hade anlänt från sthlm (tills slut....hur sent var inte hennes tåg??) de åt på unico och jag tittade på och pratade :) Sedan blev det en supersnabb runda inne på Gina, de har ju fakstikt en del snygga saker för tillfället, de gäller bara att hitta Guldkornen!. Jag kanske ska köpa ett par jeans, och nån tröja där idag. Det var i alla fall mycket trevligt att umgås, nya vänner är alltid kul, nästa gång kommer vi till dig!
Efter stan så cyklade jag och jobbade, under passet så kom Maria, men nu hade hon med sig Malin....eller malin var ju dujtig och kom först och sprang innan.....Stolt är jag! :)

När klockan äntligen slog 19.30, gick vi hem till mallan och käkade middag + frukstsallad...mmmm tack malins mamma ;) Och så kollade vi igenom alla Zakythosbilder tsm, för första gången och herrejözzzes, vilka minnen som kom upp...de lät ungefär såhär åååh aaa näää "jag dör" "tänk att få springa på den stranden" "Tänk att vi bada e de där turkosa vattnet" osv....till the end of the night. Jag var i alla fall hemma vid tolv och somnade fortfort.

Lördag!
Idag gick jag upp halv nio, har inte vaknat senare än nio en enda dag på det här lovet, kan det verkligen vara sant, har jag gått och blivit en morgonmänniska?! det skulle vara lycka i sånna fall, fär man får ju ut så mycket mera av dagen när man kan vakna 8-9 istället för 11.
Nu på förmiddagen har jag hunnit övningsköra i drygt en timma, nu ligger jag i ska ni veta. Mitt mål är körkort i Augusti, så kan jag plugga teori på sommarlovet och sen köra upp i aug. Men de vore ju ännu roligare om jag tar det i juli, Innan Naxos 8 Augusti i alla fall! Mål här i livet är bra, riktigt bra!
Snart ska jag dricka en till kopp kaffe och strax efter ett så blir det gymiligym med Mariiiia (läs gärna Maria med lite norrlänsk toutch)
Efter gymmet möter vi upp supertjejorna karro, saga och Idaa :D Ikväll blir det middag/Fest/mello/Mys/Reunion med dom! Fan va skoj!

GLÖM INTE ATT RÖSTA EN GÅNG VAR PÅ EMD! Tack för de ;)

Ha en riktigt bra Lördag nu!

Kommentarer
Postat av: Maria

WOHO! =D



Ikväll blir det middag/Fest/mello/Mys/Reunion med dom! Fan va skoj!

2009-02-21 @ 12:47:26
URL: http://mariakallman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0