God Morgon Allihoppa!



Torsdagmorgon är det. jag vaknade vid åtta och kunde inte sova längre......jättedrygt!
Jag sitter här helt färdig för skolan, blir jeans och grå tröja med converse idag....känner inte för att vara så piffipaffig. Jeans är ju ändå snyggast! :)
När jag kommer till skolan så ska jag ha ett historisemanarium, som börjar halv elva, sen kl 11 blir det engelskaprov, vilket jag är nervös över!! Sen blir de lunch, lite snabb matte, jag och maria missar nog en del av den eftersom vi skriver engelskaprovet. Sen är de U-landskunskapunskap och geografi. jag slutar 15.40.....så då åker jag hem å hämtar min matlåda som jag lagade igår och så börjar jag på jobbet (F&S Ultuna) 16.30 och kör hårt där till 22. hoppas det blir ett trevligt jobbpass!

Ska bli extemelyyyy soft med lov nu känner jag, bara imorgon kvar att slita på, då jobbar jag också dirre efter skolan till och med 19.30. Tror vi ska köra Boxning på jumpan imorgon i skolan. Skoj!

men nu ska jag nog kila!

Eller juste, jag beställde nyss hem dessa, dock kommer de i MAJ! ja ni läste rätt....hur lång tid kan de ta liksom?!
den som väntar på något gott.......


Pusspuss

Kommentarer
Postat av: idaa

haha, tha shoooooes! ;D



puss på dig

2009-02-12 @ 10:21:54
URL: http://idaagillegard.blogg.se/
Postat av: Maria

Nej Moa, nu börjar det bli tråkigt med dina kort på frukostar, likadana hela tiden!



Jag är däremot så avundsjuk på skorna. Så sjukt snygga. ;(

2009-02-12 @ 18:27:14
URL: http://mariakallman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0