Hej babe hey!

Nu är jag i skolan, vilket skydundrans morgon jag har haft!

Jag steg upp 07.25 och satte på mig mysdress...sen gick jag en morgonpromenad ut till Ultuna och slängde lite oppar samtidigt. När jag kom hem duschade jag min arma lilla sexiga kropp, sen satte jag på zoega mörkrost och plockade ur diskmaskinen, jag satte mig och åt frukost i sängen framför The Voice, myste lite och så började jag att klä på mig, måla tånaglarna och massa sånt :)

Skoj va? Vilken bra start, jag hann med så mkt.
Nu har jag haft Historia och NUUU blir det lunch!

Ha en bra dag hörrni! Jag jobbar till 22, så vi hörs imorgon :)

Kommentarer
Postat av: Sara

HUR hann du med så mycket undrar jag. Lät grymt skönt. Imorn blir det skooooj!

2009-02-06 @ 17:18:28
URL: http://s91.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0