Inge vidare start på lovet

Jag känner mig som en död torsk.

Huvudet snurrar, kroppen ryser och skakar, och jag vill bara vara under täcket. Det är som att det är jobbigt att kika...ögonen vill falla ihop och jag skulle vilja sova i ett år, med total roomservice och kälek tills jag blir frisk igen.
Svalde nyss ner två alvedon, den ena fastnade nästan. kulkulkul.

Nu ska jag sova. Uppmuntrande komentarer till imorgonbitti önskas och tas gärna emot. nej varför skrev jag dedär. Nu kommer gästboken krasha och kolappsa......den brukar inte klara över 500 komentarer.



Kramar på er! Hörs imorn!

Kommentarer
Postat av: Maria

Moooiiis! Vill inte att vi ska vara sjuka ju.... Vikken grej. MEN (HAHA) vi kommer bli friska snart och kan ha en supervecka =) Skulle ju va kul om du ville hälsa på mig imorgon men jag förstår om du inte pallar...! Puss på dig, och krya på dig sötnos!

2009-02-13 @ 21:46:09
URL: http://mariakallman.blogg.se/
Postat av: Tove

stackars, stackars dig. :( behöver jag ens säga att jag precis vet hur det känns? jag hoppas verkligen att du blir frisk snart, så att vi kan umgås. det är alltid lika mysigt att vara med dig, vad vi än hittar på! pussar & kramar & en massa friskhet. <3

2009-02-13 @ 21:55:02
URL: http://silencesayssomuch.blogspot.com
Postat av: Sara

Men krya på dej moahoa jag hoppas verkligen du mår bättre när du vaknar :)

2009-02-14 @ 00:20:28
URL: http://s91.blogg.se/
Postat av: linis

puss och glad alla hjärtans dag på dig mois <3

hoppas att du mår bättre snart :)

2009-02-14 @ 10:05:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0