Ledig idag!

Nämen tjenaare, kul att du läser finis!

Jag har en chilldag idag, fast en lätt ångestkänsla över mitt engelskaprov imorgon finns i o för sig.....hmm varför trycka in så mkt innan lovet undrar jag.

jag skrev ju inte så mycket igår, kanske inget alls med närmare eftertanke.
Igår var jag i alla fall uppe tidigt eftersom jag hade skola, jag cyklade iväg till den och hade spanksa, Projekt - Västsahara, och till sist MEEN inte minst matteprov, jag hoppas jag får vg åtminstone men man vet ju aldrig om man gjort massa slarfel på tex minusochplus-växlingar. Efter matten cuklade jag till min lilla gulliga mormor för att städa lite, blev mest dammsugning, hon fyllde även år så vi käka lax hos henne både jag, mamma och brooour. Sen när jag kom hem störtade jag ur ur lägenheten lika fort för 30 minuters konditionsträning i form av löpning + styrka hemma. Kollade lite på aa gjorde jag också.

Idag blir de mest engelskaplugg, lite telefonsamtal, nån träning...funderar på Body-pump....ska väl laga lite kök och sådär med. Jag har precsi klätt på mig och fixat balnd alla mna kläder, de hamnar lätt utanför garderoben eller så blir garderoben överfylld.....jag bli så matt av klädhögar. usch!

vad gör ni idag då? alla Rosendalare, vad jobar ni med?

Lite fler bilder från kryssningen kanske ni vill se :)

  såhär såg jag ut.

 Mickis, ny bekantskap :)

 jag, Saga och Mårten

 Fest!

 Sjöfrukost

 och till sist lite Texfree!

Tack alla härliga människor som var med, för MAMA va skoj vi hade!!

Nu ska jag skicka in mina antal jobbtimmar, sen göra lunch och så plugga vidare! Tjoho så länge.

Kommentarer
Postat av: idaa

tack själv älskade duu :)

2009-02-11 @ 11:37:51
URL: http://idaagillegard.blogg.se/
Postat av: Maria

BIGMAMA va skoj vi hade!

2009-02-11 @ 12:27:31
URL: http://mariakallman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0