Lite trött

Oj, blev helt plöstligt helt slut! jag sliter ju ut mig oavsett om jag är ledig eller inte känns det som...komsikt!

Idag har jag vart nere på stan och väderkvarsnhallarna (F&S) Jag och Maria skakade loss på ett jobbigt medelpass, de var liksom regält med bra fart om man tog i, och de klart vi gjorde de :)
Efter passet cyklade vi till ett vegitarisk lunchställe som heter Fröjas Sal, någon som testat de? Jättebra mat var det, allt hemmagjort. Idag serverades det pastagratäng med rotfrukter, massa olika sallader, och en soppa med bakat bröd. För endast 35 spänn var om man har restaurangchansen :D Billigt!

Om en timme ska jag dra iväg på ett jobb-pass till tio, känns bra att tjäna lite pengar! Jag är nämligen vikarie ikväll. Hoppas de blir fartfyllt och att timmarna bara svishar förbi med vinden som blåser in och så vips så är det dags att räkna kassan och stänga och släcka igen allt! Så får jag sätta mig på min gamla bettan och trampa hemåt till mitt varma hus.
Jag är hos pappi nu! Så bor i ett litet fint hus. Komförbiii vettja!

Nee nu ska jag kika på andra bloggar!
Puss och kräm!

(rösta på Erik på rix top sex, snälla) Satuurday night wohahoh



Kommentarer
Postat av: Maria

HAHA, "pappi". Jag tänker bara på en person, hahah!



Woao! Han kom inte med...vad är det för röstare :S hehe.



Vad är det för bild förresten? Gammar från tingshögsgatan va? eller? :)

2009-02-17 @ 20:21:04
URL: http://mariakallman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0