Lov-feeling!

Yoga...yoghaaa tralallalal.....fakkin amazing buddys!
I början var den kanske lite svår och seg att komma in i, jag släntra in lite sent efter att ha powerwalkat dit lite stressad.....men efter att ha gjort "månhälsningen" x antal gånger så började även min kropp bli mjukare, man stressade ner och liksom kom in i det lugna flowt. På slutet var det till och med skönt att sitta i grundpositionen skräddaren. Det här måste genomföras fler söndagar!

Efter yogan så blev jag bjuden på spontanmiddag på New India med min pappa, jättemysigt. De själva kallade den för Lyxmiddag, och ja....de var ju rikigt gott som vanligt :) Alltså som buffén, som jag provat förrut!
När vi kände oss mätta och belåtna följde jag med pappa hem till huset och vi tog oss en kopp kaffe, oj så moget :) och fixa lite i mitt rum, men jag åker dit för att stanna ett tag imorgon. Ska bli skönt med lite omväxling nu efter att ha varit hos min mamma i 5 veckor! Skitlänge ju....

Just nu har jag kollat på Mia och Klara för en stund sen, och så lite The Hills <3.
Sitter här och mår bra med en kopp grön citrus/aplesin té i en stoor Jordgubbskopp.

Här har ni lite bilder från imorse....de dem med en klackspark, jag kände att nu får ni äntligen se BACKSTAGE bilderna från en M&M-morgon!



Då ska vi se:
1. Jag i en utopi-outfit
2. Maria, med en önskan om att kunna ha brillorna
3. Jag är nöjd med mina Ck, årets skönaste!
4. En stjärt
5. Ett par nya boxer.

Puss i luren på er eller...... Puss på nosen eller Puss på kinden! ta va ni vill ha, släng resten.

Kommentarer
Postat av: Karolina

Ni är så snygga!!

2009-02-15 @ 23:39:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0