Rubbe

Åh hej!
jag mår bättre idag, vilken känsla!!
Sov en helt okej natt, men jag hade lite svårt att somna in.
Idag är jag i alla fall på bra humör dock lite hängig fortfarande. Imorse firade jag alla >3 dag med mammi......
Vi åt frukost ihop, en skitagó! Lantbröd med valnötter....krispig sallad, röd paprika keso&skinka.....sen gjorde jag en banan/äpple/kanel smooothie, till det drack vi apslein/blodaplesin juice och kaffe med nymalda kaffebönor. Kändes som en hotellfrulle!

Här på frmiddagen har jag bara softat och återhämtat mig. har gjort en geografiläxa anående vår egna stad uppsala, sen har jag nu duschat och klätt på mig. Väldigft skönt med en liten uppfräschare efter att ha legat i sängen en hel del.
Efter att ajg skrivit klart det här ska jag jag ut en stund och gå en promenad i solen. Måste få lite luft! Sen ska jag hem och käka lunch, mamma har precis varit och hanlat så de finns massa gott för själen och kroppen och smaken!

Ikväll åker jag nog till Maria på middag + mello + grönsaker + dipp-kväll. Låter underbart tycker jag. varför sitta hemma själv när man kan vara sjuka ihop tsm.

Vet inte riktigt vad jag ska skriva mer, hoppas alla andra är friska och krya!
Ring mig om ni vill hitta på något. Och tack ni som komenterade. jag blev verkligen jätteglad!

PUSSOCHHJÄRTA!













Kommentarer
Postat av: Saga

Krya krya massa!

Blir nog middag-mello-grönsaker&dipp-kväll för mig och Karolina också...två sjuklingar här mä juh! -.- suck på det!



Tänker på Er! <3

2009-02-14 @ 14:08:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0