Skärpning!

Nej va jag uppdaterar bloggen sämst under helger ibland....de e ju galet!
Jag har haft en sån himla bra helg så de finns inte :) Jag har hunnit med att träffa vänner, tränat, shoppat, ätit god mat, gjort musli (nyss) Varit en del med min familj, jobbat, cyklat ( de var iofs inte såå underbart i slasket) men ni fattar, lite av varje, och de är ju då man mår som bäst! Som en liten Prinsessa, med förtillället en tandbortse i munnen. det blir sängdags tidigt ikväll, så jag vaknar pigg och glad imorgon :)



De härliga tjejorna som är mina vänner!  Ni är underbara.



Jag måste vara världens sämsta ego-fotare........får kanske gå en kurs hos nån, detta är en liten titt på vad jag köpt iaf! :)



Muslin! Tror den blev himlans bra, betyg kommer imorgon då jag provat den i frukostfilen :)

God natt och Puss!

Kommentarer
Postat av: Saga

ser smaskéééns ut! =)



thanks to you too, underbaring! :)

2009-02-22 @ 23:14:58
Postat av: Karolina

You are wonderful darling!!

2009-02-22 @ 23:47:27
Postat av: Karolina

Jag gillar att vi alla har mjukisar. Det är så det ska vara!



Saknade dock en viss Paula!



Puss på dig.

2009-02-22 @ 23:48:44
Postat av: Maria

Jag saknade också en viss Paula :( Men ni var underbarisar ändå ju! Muslin ser himlans god ut ;) Puss, ses i skolan!

2009-02-23 @ 07:59:59
URL: http://mariakallman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0