Solig uppenbarelse!

Vilken härlig känsla jag bär på idag. Solen bara lyyser in i arbetsrummet, jag är nu klar med min del i detta projekt som jag sysslat med i två veckor.Känns gött. Om en stund ska vi skriva på eventuella lösningar och egna refelktioner....kanske att det är das för Västsahra och bli självständiga från marocko! Visste ni att Västsahara är Afrikas sista koloni, hemskt men sant!

Jag längtar tills att jag får gå hem och bara andas frisk luft....sen ska de blir roligt att prova de nya skivtsångspsset idag med, har aldrig varit på Louse förut, men eftersom hon alltid tajatar så dant på att ajg borde gå på hennes pass, så passar jag på nu när hon är vikarie! Jag tror jag kommer promenera till träningen, och sen tigga kjuss av någon hem.....låter som en bra genomtänkt plan, visst?
I förra veckan köpte jag ett par nya träningsbrallor, svrata sprinters, liknande de i Nike som jag har men de går lite längre ner bara, och igår när jag var ute på en "invigning-runda" sånästan flög jag fram trots vägunderlaget. Ååååh va härligt det var, därför kör jag nog på dom idag igen :)

Ikväll är det ju även Andra avenyn!! Mysigt! Dock måste en liten del av kvällen gå åt till spanksaplugg, jag måste förbereda en prov-uppsats som jag ska skriva imorgoneftermiddag.
Imorgonkväll ska jag hem till maria, eller vi ska på stan efter skolan, sen hem till henne och göra någon mys-middag och så blir det en sminkkväll, en tjej på vårt jobb arbetar med produkter från Mary-Kay, så vi ska få lyssna på henne och prova produkter :) Wonderful!

Nu är nog min grupp klar snart så vi kan börja göra klart den braiga skiten som vi skriver :)

Peace out!



Livsglädjen ökar, när solen blir starkare och tydligare!
Naxos 8-22 aug!

Kommentarer
Postat av: Maria

AAAHH berfria mig från detta instängde grupprum, det är inte kul längre! Får panik. Nu kom jag på att jag måste kolla om Gränby öppnar på onsdag, då vill jag åka dit! Förresten är det inte sminkkväll det vet du? Det är rengöring och sedan är det uppföljning med smink tror jag.



NAXOS KAN BARA KOMMA OCH TA OSS KÄNNER JAG! DET känner jag. Tack och hej leverpastej, Pussgurka

2009-02-24 @ 15:09:56
URL: http://mariakallman.blogg.se/
Postat av: Sara

åååhåhå två veckor på naxos ni kommer få det helt sjukt underbart :) ..skolan borde chilla lite just nu känner jag

2009-02-24 @ 18:41:46
URL: http://s91.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0