Superkick!

Hej blögg´n!

Jag vaknade pigg imorse, eller jag kunde liksom inte finna ro i att ligga och sova bort massa tid, så jag gick upp. jag var dessutom sjukt frukostsugen då jag hade tänkt ut en riktigt fin frukost.
Check!


Efter att jag käkat frukosten, skrivit 1,5 sida på mitt arbete om Konflikten Västsahara, som jag gör ihop med två andra i klassen och efter att jag surfat lite och donat.....så betsämde jag mig för att springa en tur, egentligen en ganska kort tur, men jag ångrade mig och flög över hela åsen...de så kallade mördarvarvet på 6 km. jag är så galet nöjd :) Satisfecho.

 
Fin bild jag fick till (:

Efter rundan och en dusch, så gjorde jag en gul lunch, man skulle nästan kunna tro att det var en påsklunch!
Quinioa, men cayennepappar och torkade aprikosor, med en CURRY-kikärtsgryta. Satt fint.



Och såhär går jag klädd just nu!
Maria kom precis och jag ska gå ut till köket nu för vi ska göra klart en spanskaläxa och dricka en kopp kaffe och prata massa strunt....bra strunt :)




Kommentarer
Postat av: Saga

Jag måste köpa baggy-jeans och du får fan hjälpa mig xD



haha du har TVÅ JEANS som jag DÖR FÖR!!!!!!! haha :P



Seeees snart! :D bara några dagar, woho vi är duktiga på att ses nu! (Y)



Puss på dig och duktig du är att du sprang, lagade bra mat OCH pluggade på lovet!

(kom precis hem från ett danspass på gymet här i Vallentuna, asså inte min vanliga dans...du vet extraknäcker lite för jag dansar ju sååå sällan annars (not) :p)

2009-02-16 @ 20:31:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0