Svintrött

Yes, sprang ner i foppatofflor, leggings å en gammal Monki-tisha för att hämta posten, och vad fann jag? Jo, Tara och en ny liten hm-katalog!

Ska krypa ner i sängen nu och läsa lite i dem, sen sussa tills jag vaknar imorgon, underbart!
Imorgon kommer även min lilla mamms hem, har städat här hemma för hennes skull :), men innan jag träffar henne blir de 18-årsmiddag hos sugerbaben Maria!!!
 
-Finner inga ord för er-

Goood natt! Shit va gött de ska bli att sova!

För er som missat så drar jag, Maria och paula på kryssning på söndag...nananna

Kommentarer
Postat av: Cristin

Hejsan!

Vilken fin blogg!

Prenumerera på varandra på bloglovin?

Om du vill det kan du skriva en kommentar till mig och skriva att du lagt till mig så lägger jag till dig så fort jag ser det! =)

Videoinlägg om hur magisk mugg fungerar och konst av min syster pojkvän. Gillar du den?

Ha det bra!

2009-02-08 @ 21:43:20
URL: http://ccristin.blogg.se/
Postat av: malin

finner inga ord för dig

2009-02-14 @ 18:51:27
URL: http://dontshednotears.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0