The Hills

Jag tycker de är så skoj att slöglo på The Hills, gjorde de nyss samtisigt som jag läste gamla dammiga texter från Romantikens epok....konstig blandning.  helt olika världar liksom. men jag insåg att jag förstår fakstikt varför Andreas Carlsson blekte sina tänder. Bor man i hollywood/LA så skulle jag nog också dra en bleach i käften, för helt seriöst en vanlig person med rätt vita tänder skulle ju framstå som en med "gula" tänder där.

wellwell, idag har jag verkligen gjort en söndagsmyskväll. Jag badade och skrubbade fötterna, använde nån oanvänd tvål som jag fick i julklapp från The body-shop, sen smorde jag mig med Nivea "Light tan", skrubbade ansiktet med Aco-ansiktsskrubb.....osv...hade till och med en badkula i vattnet....och så tog jag lite babyolja....len och fin blev resultatet. Så nu är jag avslappnad!
jag ska precis gå och lägga mig, men jag tänkte ni skulle få se veckans bästa med Moa, som nu bor hemma själv å exprimenterar i köket.

 
Vilken tycker ni ser godast ut?



Det har blivit mycket grekiskt den här veckan, men inte så många bilder, dock gillar jag starkt sista bilden, det var efter min tur till både gärnby och stan och då jag kom hem 20.00 utslulten...då var de bara att kasta in låda i micron å lägga i lite morötter som upp-piff :)

Imorgon har jag förberett med aprikoser i vatten, så de sväller....de ska jag lägga i yoghurten tsm med skivad banan, linfrön och mandlar...tror de kan vara fina färger och smaker ihop :)

Pussochsmile!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0