YOHO

Åh hej!!

Gluttade precis på en bild med mig och Maria från rixfm, båda bär pilot-solglajjor och har stora leénden :) Så underbart!

Igår lunchade jag med Mikaela på Barista, de var så mysigt så!
På kvällen kom sara hem till mig och vi käka tacos å stojja lite....lite senare kom även fru hammarling förbi!

Idag har jag jobbat på väderkvarn. de gick kanon! Men skönt att vara ledig nästa helg!
Nu ska jag göra nån kvällsmat "tänk gröt" sen plugga och ta mig ett varmt bad, bli sängen tidigt så jag pallar med mig själv och all skola och lilla födelsedagsbarnet den här veckan :) Bästis fyller ju mydig! som "vi" väntat.

Kramkram!



Té och badsugen blir man av mitt sociala jobb, inte chatt/blogg och aktiv-sugen.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0