2 Januari!

Nämen halloj, jag sitter här som i gamla goda tider med kaffe och lite nötter i en skål :)

Idag så vaknade ajg av ett sms frn paula - vännen från E-tuna! Hon var på djursjukhuset/hätsklinkiken här på ultuna med magda hästens ledare, riktigt Otippat. så jag drog bara på mig kläderna och promenarde diiiit. vi hejade och snackade och jag fick hänga med in på röntgen, kan nån tänka sig mig där inne med en häst? nope, jag var rädd....haha. Det blev i alla fall x antal bilder, både jag och paula trodde de var en bild sen klaart, men de var väl närmare 25 stycken....så jag fick pysa ut så småningom......när jag kom hem mixade jag ihop en , yoghurt, hallon, jordgubb och banan-smoothie......ljuvlig!



Efter det så har jag fakstikt börjat plugga lite englska + samhällskunskaps-ideoligier.....kollat lite på tv, sms:at och sådär

16.30 ska jag på Skivtsång-kondition på Ultuna, ska föröka peppea upp mig och taggah och bara KÖRA HÅRT!! just nu fryser jag lite och känner mig trött, ikväll ska ajg bussa mig ner på stan och middag hos Tove :) Det ska bli trevligt&mysigt!

Vad ska ni göra idag/imorgon? nån som vill hitta på nått imorgon?


Kommentarer
Postat av: Maria

Kul med Paula, jag hade också velat :(

2009-01-02 @ 19:24:04
URL: http://mariakallman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0