Blåsigt

Alla som cyklar lääär ha märkt att det är en mäktig blåst just nu i uppsala, själv har jag hållet på att blåsa av vägen, och i ett dike ett par gånger nu, kanske bäst att gå till skolan imorgon? man bryter ju typ ihop om man ska cykla hem efter träning och behöver STÅ upp......nej Fyfan!  

men nu har jag i alla fall packat i princip allt till pappa imorgon, åker dit efter skolan, och så åker vi och hämtar sakerna med bil innan middagen, just den pruceduren är standard, det är så "vi" gör det liksom......alla som skiftar boende har nog sitt egna lilla vis att göra de på, men grejorna måste ju byta plats, så är det!

Bild på rummets små förädringar ska ni få i alla fall, jag ska ha det, vitt,rött,svart....men lite snirkliga blommönster, svartvita bilder.....röda små detaljer, svarta kuddar....svarta blockljus.....och lite sånt....tror de kan bli grymt!



Middagen! Kock - Moa, betyg 9/10....damn, bilden under är på frukosten i lördagsmorse på tjejerna!





Idag efter jobber gymmade jag, eller spang rättare sagt 4.5 km på bandet, ca 25 minuter. sen gjorde jag mage/rygg + strech! Har kört fyra gympass denna vacka och sammanlagt 120 minuter kondition, det känns ju br, sen gick jag och cyklade igår i 1.5 timma, får ju nästan räknas som konditionsträning....men tanke på blåsten liksom. Va vackert jag knöt ihop detta inlägg, börjar med blåst och avslutar med blåst!

Dagens härligaste: Jag, Maria- snutten, marias mamma och min mamma ska till London vid kristehimmelfärd - 21 maj!!!

Kommentarer
Postat av: Maria

Men moa, har du smygtagit massa inspiration från mitt rum eller? haha du beskriver exakt som mitt rum är.... hehe

2009-01-11 @ 22:33:02
URL: http://mariakallman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0