Blogg-tid, finns det något mer komiskt??!

Ja som ni alla vet så är det blogg-tid för mig nu, måste uppdatera!! ne skojar med er!

Såhär var jag klädd idag   ----->

På stan var det supertervligt.....jag var till weeday å lämna tillbaka byxorna - (med ett ben upsytt...läs förra inlägget)! Och de hade inga andra i min storlek och jag pallade inte välja ett par blåa, så jag fick tillgodokvitto, vilket jag älskar! Kan jag shoppa nått vårigt sen isället :) Jag med mina snack med de som jobbar på weeday, tror alla känner igen mig, och jag får alltid som jag vill, de är så trevliga där :) kanske jag också är, brukar lägga mig på bredaste smilet och försöka skapa empati-känslor :)
Men i alla fall, vi var inne på stadium också, Källman <3 var inte så pepp men ändå fick hon med sig två trjor, en svart nike-tish - till träning, och så en randig långkofta. skitsnygg! Själv köpte jag ett par svarta nikebyxor, som jag länge kikat på, men som vart föra dyra för min smak, ska främst ha dem till skivstång och gym, sen köpte jag en likadan tish om Maria fast vit, och så fick jag min I-pod shuffle idag, GALET SNYGG! nu måste jag bara föra över musik! Vad hände mer, jo jag har nya matchade skor till denna outfit också, ni ska nog få se en bild asså :)

  Va tycks?

Hittade en burn väska också i skinn, som bara kostade 100 kr isället för 400, kanske köper den imorgon, då jag och Maria ska hänga hos henne i den nya lgh :) Ska bli kul, vad ska vi göra? dra ett trningspass i våra nya tröjor kanske :)

Snart är det jobbdax!! Hoppas jag hinner hem till Grammis, eller jag kommer nog komma en halvtimme för sent...kanske hinner se de snyggaste iaf ;) ojojo....
 
Juste Kul att träffa dig idag Idaa, gud va vi taggar nu tjejer!!

Kram på er / MOA

Kommentarer
Postat av: Maria

Snygg tjej asså! Klicka dig in på min blogg snart så lägger jag nog in resten som jag shoppade också ;)

2009-01-07 @ 15:52:15
URL: http://mariakallman.blogg.se/
Postat av: idaa

Kul att träffa diiig (er) också :D !!

2009-01-07 @ 20:21:44
URL: http://idaagillegard.blogg.se/
Postat av: Jonta Hals

So nice

2009-01-08 @ 19:04:07
Postat av: Sara

blogga mois! =)

2009-01-10 @ 16:00:46
URL: http://s91.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0