Bra dag = ledig dag!

Hallå!!

Nu har jag varit ute och sprungit i alla fall, lyckades pricka uppehållet perfekt...för nu snöar det igen, perfekt till att jag ska cykla ner på stan....not!
Det gvar lite tungt, eftersom det var ett tag sen jag sprang i backe och skog, har mest blivit löpbandet nu. men det är superskönt just nu i alla fall!

Jag har nyss smällt i mig lite pajlunch, som ajg tänkte ni skulle få se :)
Om ni vill kan ni få se hur jag ser ut idag också, självklart e jag dress for succes när jag är hemma såhär som idag :)



Morgon-käk:



Mitt-på-dan-käk:



Men vet ni vad, nu ska ajg sätta på mig nudiejeans, stövlar och varm jacka, sedan cykla ner till city och hämta upp lite kläder till jobbet, lämna skattesedel....snacka lite med maria-fini, och sedan träffa mina försäldrar för att öppna ett sparkonto!

Ikväll blir det matsallad-middag med mamma, tv, plugg och lite Tv. bara lugnt och fint!

Pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0