Fin utsikt

Det är vad jag har fått, mitt skrivbord står nu framför mitt stora fönsetr och jag känner mig så varm inombord när jag kikar ut och ser snön.

Men usch, de var lite segt att jöbba idag, nej jag stavade inte fel, utan jag jöbbade.
Men nu känns de värt! Asså shit va trisst för er egentligen att läs aatt ajg jobbat, eftersom jag ändå inte skriver nått om SJÄLVA jobbet.....men palla.

Nu är mina högtalare ikopplade i alla fall :)

Ett litet smakprov på rummets helhet, men jag ska fixa matta, tavlor, bilder på mina bästa vänner, kanske lite kuddar osv....lite myspys alltså :)



  -  en riktig superfinis tror jag minsann att jag var ikväll!

Snart blir det sängen, klockan ska ställas på nio imorgon, eftersom jag ska vara på plats på jobbet 11.30....man vill ju kunna leva livet lite innan dess :)

Kommentarer
Postat av: Sara

härligt moiiis! vad skönt med space!

2009-01-05 @ 03:45:44
URL: http://s91.blogg.se/
Postat av: maria h

shit vad underbart med rummet!!! vi borde fiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiira!!!

2009-01-05 @ 10:31:17
Postat av: LillTove

oh my, gud så snyggt & luftigt!

2009-01-05 @ 15:53:49
Postat av: Maria

En riktig tuffing, det är vad du är! ;D

2009-01-05 @ 22:50:05
URL: http://mariakallman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0