För mycket roligt!

Shit, nu har de kommit upp en massa roliga saker i vår!!

7-8 februari, Marias 18-fest, Kryssning med allihoppa (Karro,Saga och Idaa VI HAR VUXEN)

14-15 mars - Värddagar med friskis&Svettis i sthlm, massa träning, massa mat och massa fest

April - nån helg, åka ner till Blekinge, träffa släkten och vara i stugan.

1-4 maj - Prag men mamma,maria och mamma 2

Sen säkert massa mer, tex sportlov och påsklov!!!

Jumpan idag gick oväntat bra!! Vilken energi jag hade efter att ha tagit de lugnt lördag och halva söndagen!

maten ikväll blev också riktigt FIN! - exakt min smak, matlåda till imorgon har jag också (: Moget.

 
Currygryta med fullkornsris och kokta morötter.



jag ikväll.



Jag längtar nästan till imorgonbitti, jag stiger upp helt själv i mina pyjamasshorts, sätter på kaffe, gör mig nån liknande frukost som på bilden, lyssnar på radio, läser nåt modemagasin och börjar veckan starkt. Riktigt starkt.

Kommentarer
Postat av: Paula

Kryssning SNAART! and I love it.

matlådan imorrn avundar jag dig, minst sagt! den ser ju riktigt smarrig ut!

2009-01-25 @ 22:08:40
Postat av: Sara

jag önskar VERKLIGEN att jag var lika morgonglad som du!

2009-01-25 @ 22:31:12
URL: http://s91.blogg.se/
Postat av: Maria

Fest är det ju inte, det kommer senare på våren med Malliga malin!

2009-01-25 @ 22:36:28
URL: http://mariakallman.blogg.se/
Postat av: idaa

jaaaaaaaaaaarrrrååååå!!!



fan va glaaad jag blev :D :D

2009-01-25 @ 22:58:42
URL: http://idaagillegard.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0