Fullmatad helg

Hejhej och en massamassa hej!
Jag ska bara snabbblogga ite, kom på att det kanske är på tiden. I fredags var karro och Saga här, lika kul som vanligt, vilka sköna tejer!! Vi pratar ihjäl varandra, och är så lika och har bara sett varandra kanske 7 gånger, häftigt. Vi satt uppe till halv fyra och avslutade kvällen med ASGARV, maria, du får tänka på våra grannar lite mer!

I lördags gjorde vi nyttiga scones, som blev succse, med kaffe, juice och ägg! Härligt...satt och åt i lver två timmar, sen var de dags atat gå ner på stan, jag lämnade av k&s vis stationen och gick hem igen, frös ihjäl! Efter att ha värmt upp mig och druckit lite te ch fixat i mitt rum (har fått matta ch tavla av min mamms) så cyklade jag ner på stan igen och kvällens planer var middags hos Maria med Maria 2,  vi åt wook, och tittade på körslaget, Erik kötta as usuall!....till de fick vi blåbär/vanlig matmuffins och te, smaka mer än bra.

Idag vaknade jag sent och min ammma med, vi käka frukost vid elva och nu ska jag cykla iväg och jobba två timmar, vid fyra blir det ett medelpass, och sen hem och käka söndagsmiddag (lax med indiskt saffransråris, morötter i ugn och citroncreme fraish), plugga, kanske slänga upp en till blogg.....och lite sådär. Förbereda sig för nya veckan helt enket, ska packa till min pappa som jag åker till imorgon bland annat :)

Tare lugnt tills vi hörs igen!

Kommentarer
Postat av: maria h

hihi, lite bråttom när du bloggat ? :p ha en skön söndag! :)

2009-01-11 @ 15:53:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0