Happy new fresch 2009, Spring/sum, 18, sista sommarlovet, and so on....

Igår var kalas hörrni!

Förfix hos mig med Malin, Maria och Madde.
Buss till Sunnersta, finmiddag....sedan party like a rockstar!

PIx to you from me, enjoy

  Min nyårsoutfit, nudiejeans, grå mexx-tröja, pilgrimsörhängen, och så drog jag på mig pumpsen å släppte ut hået :)

 Nemne, skoja jag till de nu igen, men visst hade jag vart en riktig finis om ag sett ut som ovanstående bild också? aarååååå sickan ( malin) ......och alla som tänker " e de där maddes mage" så kan jag redan nu säga att nej, de är några veck som veckat ut sig mitt på magen :)

  maria kvällens smyck-brud!

  MOE & MAL

 M&M , jaa man kan kalla oss så :)

  God mat :)

 Sanna, Camilla,Maria och maria! - marias hade sytt sin kjol själv......coolt!

 De blev dans!

 Vi körde bil!

 Jag hittade en som hade samma kläder, kul!

  Frukost klockan 13!

 6 km Promenad 14!

 - de var kallt, vi far fula, men solen lös och vi var glada ändååå!
De tog två timmar för oss att tina framför konstiga mtw-program.

Ikväll käka jag tacos med mamma, de var bland de godaste jag smältt i mig!

Nu ska jag bada! pusspuss!

Kommentarer
Postat av: Maria

Haha, va fula vi var :) jag ser verkligen ut som en gangstah

2009-01-01 @ 21:45:31
URL: http://mariakallman.blogg.se/
Postat av: Sara

Snygg klänning Moi! Och jag gick inte på den lätta ;) When Moa is party she is party!

2009-01-01 @ 23:47:29
URL: http://s91.blogg.se/
Postat av: maria h

tack för igår Moa! underbart liksom! och vilka fina bilder!! måste ha dom ;p hahaha. er dag idag verkar ju varit på topp!! (jag har väl mått lite sisådär... hehe, men är huvet dumt...) PUSS

2009-01-02 @ 01:14:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0