I´m Yours

Sitter och diggar med i en cover på I´m Yours, nån söt tjej som trallar. Bra faktiskt :)
Dirrelänk: http://www.youtube.com/watch?v=dQz0U6LV-ME&eurl=http://mizthanguyen.blogg.se/, om ni vill höra.

Ibland är musik så underbart härligt! man kan bara flyga iväg till nån annan plats och inse att ens egna strider, problmen, trötthet och annat som kan besvära än inte är allt. Eller att det går att lösa typ.

Idag har jag fängt runt och sprungit och gått som ett sött litet duracelbatteri. är det bra? nej.
Skola till halv fyra, sen dirre ner på stan...där jag sprang i affärer. Efter de fick jag mot all min vilja dra bussen till gränby, där bytte jag för tredje gången mina Nikeskor ch kom på den smarta Idén att lägga i en sula, eller snyggingen på Stadium föreslog de ;) Så nu e jag nöjd. Fick med mig en svart halsduk också, skön var den!

Vad ska jag skriva mer om då? Imorgon har vi två lektioner innan, jag kan tänkas komma försent till första eftersom Hanna och Erik ska gästa The Voice mitt nya morgonprogram som jag alltid käkar frukost i sängen framför. Älskar det!
Sen har vi bara naturkunskap och idrott kavr. De blir dans eller Voellyboll. 15-19.30 ska jag jobba, partyfredag på Ekeby med danspass och annat sköj! Kulkul! brukar vara nöjd efteråt.
men jag bloggar nog imorgonkväll mer.

Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0