Jobb-dag

Idag har jag jobbat aset av mig!! försov mig coh cyklade iväg och hann precis i tid till kebey (9.15) sen höll jag mig där som receptionist ändå till och med 16.00! dedni, och med lite ob för att de var helg så blir de en regäl påfyllning. Älskart!

Ikväll åke jag till mamma igen, eftersom hons ka till thailand på fredag (ja...det är jobbigt att bara skriva ordet "hon ska till thailand") menmen....så åkte jag hit nu, och är här en vecka, och sen åker jag tillbaka till papps. Under kvällen har det ätits paj med Maria och hennes mamma...vi har googlat weekends, och r nu lite inne på Prag 1-4 maj....mysig stad, smala gränder, varmt klimat, billig shopping, många caffeér och ett fint hotell....ja, de låter ju rätt lajbans!

Igår bokade jag,Maria och malin naxos de två sista veckorna också...men de måste vi nog avboka, eftersom malin inte kommer ha råd med just dethär och att vi tycker också de blev rätt dyrt 7100 närsmare betsämt......så jag ska kolla lite med mamma imorgon på stan. När jag ändå är nere på stan imorgon så ska ajg hämta nya jobb-kläder och öppna ett sparkonto och fixa legg (ääääntligen)

Skönt att vara ledig imorgon! Jag måste plugga Ideologier och träna! Gulp...för nog bli löpning, till lunch blir de rester från pajen!

Så imorgon alltså. frullebulle, plugg, löpning,lunch,plugg,stan (bank,affärer,resor,jobb-kläder) hem, käka middag...plugga de sista!
Peace out, såhär är mitt liv just nu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0