Lägenheten upp och ner!

Heeeeej och massa massa hej! :)

Vad gör ni? Jag diggar lugna favoriter, då jag insåg att ajg inte har något ljud på min lilla dator.
Igår hände det mycket här hemma, dagen börja med frukost 11.30, sen städade jag och va vid datorn.....vid tre var ajg ute och sprang, sen duscha jag och Maria kom :) Då började vi flytta ut saker, flytta in saker, montera ner massa skit, rensade och slängde, ja ni vet vi gjorde om helt enklt. Min käre bror flyttade nämligen hemifrån igår. Och jag och mamma ville inte vänta en skund längre på att fixa iordning. Så nu har min mamma flyttat ut i vardagsrummet. Nu står hennes äsng där soffan stod, och så är soffan vinklad lite sned och så är tv i andra hörnet, vårt kökskåp har vi också tryckt in i vardagsrummmet och sådär. Så nu är hela vardagsrummet större och köket med. Den STORA nyheten är ju ändå att ajg nu har ett eget rum!!! helt sjukt, men helt underbart. It ´s Huge!! :D Så det känns helt sjukt bra, det ända som e lite galet e att mina högtalare till datorn är inkopplade fel, måste nog bära in en till "kloss" sen är de nog bara att tuta och "köra"!

Så välkomna till en större å bättre lägenhet gott folk, och tack Maria för all bärhjälp och all psykisk hjälp till min mammas "utbrott" haha.....aggresivitet kör vi på här hemma :)

Halv fyra ska jag pysa till jobbet, kör på ultuna idag....så de är soft, sen är de helg-OB så ska ej klaga, även fast jag inte är så pepp. Måste nog dra ihop en lunch också, annars dör jag ju.
Men jag slutar åtta :)

Kramkalas!

"Låg och drog mig lite gött, ner de ringde"               Okej, i vadå?




Kommentarer
Postat av: Maria

Älskar nostalgin igårkväll, SÅ SKÖNA vi är.

2009-01-04 @ 16:17:08
URL: http://mariakallman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0