Let´s Dance

Idag efter plguget som för övrigt var rätt såft idag....så cyklade jag i superkallt väder till jobbet, statade med en fika med Juha och Linné, bra start...Maria du vet man börjar ju med en kopp kaffe? ;) de var tider de......
Sen rullade de bara på, det var massa pass, trevliga motionärer och allmänt trevligt! Så det känns kanon, eftersom jag kommer fortsätta att tillbringa tidiga kvällar där. Slutar 19.30, så om nån vill göra nått efteråt funkar det fint!

Efter att ha tagit mig hem halvt ihjälfrusen så käka jag Lövbiff och tittade på let´s dance halvt nersjunken i soffan, jag var trött som en apa! Go bella



Men det kanske är nån som har missat att jag är blondin-bellas hopp-in? Nu vet ni! :)

Imorgon ska jag övningsköra vid tio på morgonen, sen drar jag ner på stan och träffar mina zante-brudar...vi ska kika in och prata med dom på Apollo, sen blir det hem...käka lunch, plugga (träna?)...på kvällen ska ajg och maria se en film into the wild, och så självklart lörslaget, bangar inte jag heller liksom :) Sen så sover Maria över, för både vi ska upp med tuppen och jobba, så vi kommer iväg på denhär efterlängtade resan IGEN!

Det var bra, riktigt jävla bra!



Tack och godnatt, Vi hörs imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0