Mat

Hallå!

Steg upp nio idag, och gjorde en så himla god frukost, så jag tänkte berätta för er och även visabild :) Längesen nu, med mina frukosttips :)



Den ser ju inte så maffig ut, men det är i alla fall mild naturell yoghurt - med en sked honung i som jag värme lite i micron, så den blev rinnig, och sen rörde jag bara om, sjukt lik den vanliga honungsyogurten - fasst utan tillsatt socker alltså :) Sen la jag i lite nötter/russin/solrosfrön bara, ville ju inte dämpa smaken av honungen.....till det en hårdis, med keso och hallon, som ost och marmelad, fast liksom BÄTTRE! Sådär, då var de tipset klart. För övrigt så gör jag från och med detta nya år så, att jag tar ett glas vatten varje morgon, för jag dricker för lite.....men nu börjar jag bli bättre, så än så länge har jag hållit mitt nyårslöfte!

Nej, nu ska ajg cykla ner på stan, upptäckte nyss att mina nya cheep-jeans (höga gråa) är upplagda på ena benet, jättekonstigt....så funderar på att gå å klaga lite, de ser så knäppt ut!
Ska träffa smarren en stund också.....sen är de sista långpasset jag ska jobba idag! skönt 16-20.30, sen är de bara 2.5 timme på fredag kvar!

Ha en bra dag!!



Maria och malin, minns när vi fick den här från Novair!!! Nostalgiii!

Hejsvejs!

Kommentarer
Postat av: MARIA

SHIT vad härligt! Jag minns! Ses på stan snygging!! :) Pusss

2009-01-07 @ 11:08:39
URL: http://mariakallman.blogg.se/
Postat av: malin

ååååååååååååhhhhhhhhhhhhhh! mois, LÄTT i sommar!

2009-01-08 @ 22:10:02
URL: http://dontshednotears.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0